W naszej firmie kładziemy szczególny nacisk na obsługę klienta. Do Państwa dyspozycji są dwa Biura Obsługi Klienta w Gorlicach oraz jedno Biuro Obsługi Klienta w Andrychowie. Otrzymacie tam Państwo wszelką pomoc z zakresu świadczonych przez Spółkę Usług.

Pomoc techniczna jest dostępna telefonicznie w godzinach od 8:00 do 21:00.
Andrychów: (33) 87-53-406
Gorlice: (18) 35-36-742

Zapraszamy również do Biur Obsługi Klienta w godzinach 9:00-16:00.
Biuro Lenartowicza: ul. Lenartowicza 7, Andrychów
Biuro Kopernika: ul. Kopernika 10, Gorlice
Biuro Hallera: ul. Hallera 81, Gorlice

Po godzinie 16:00 prosimy o nagrywanie wiadomości na automacie zgłoszeniowym.

Płatności można dokonywać na konto Spółki:

Gorlice:

Bank Spółdzielczy: 57 8795 0005 2001 0004 6297 0001

Bank Pekao S.A.:  18 1240 1561 1111 0000 0823 7606

Andrychów:

Bank Spółdzielczy:  75 8110 0000 2001 0000 0172 0002

Do tytułu przelewu prosimy dołączyć adres, za który dokonywana jest płatność

Płatności również można dokonywać bez dodatkowych opłat w Biurach Obsługi Klienta Spółki.

Odczytywanie adresu fizycznego
Adres fizyczny to numer przypisany do sprzętu sieciowego, jest on wymagany do jego identyfikacji w sieci.

Instrukcje odczytywania adresu fizycznego:

Instrukcja diagnostyki siecipobierz
Instrukcja odczytania adresu fizycznego z komputerapobierz
Instrukcja odczytania adresu fizycznego z router’a d-link (air-plus)pobierz
Instrukcja odczytania adresu fizycznego z router’a d-linkpobierz
Instrukcja odczytania adresu fizycznego z router’a tp-linkpobierz

Strojenie telewizorów

Strojenie telewizorów należy wykonać wg instrukcji użytkownika (w przypadku telewizorów z głowicą DVB-C do odbioru cyfrowego należy zaznaczyć „odbiór cyfrowy”).

Telewizory cyfrowe zalecamy stroić z następującymi parametrami:

  • tryb wyszukiwania: szybkie
  • częstotliwość początkowa: 242,00 MHz,
  • modulacja: QAM 256,
  • szybkość transmisji: 6875 kb/s
  • identyfikator sieci: auto lub 55555 w Gorlicach, 66666 w Andrychowie.

Stosując te ustawienia kolejność kanałów będzie zgodna z wykazem kanałów według LCN, który można pobrać tutaj:

Poniżej zamieszczamy linki do stron producentów ze wsparciem technicznym:

samsung
sony
philips
lg
panasonic
sharp

Diagnostyka sieci

Problemy związane z internetem:

cisco

Jeżeli posiadasz łącze internetowe w naszej sieci i chcesz zgłosić awarię sprawdź:

Czy dioda „POWER”(4) na modemie kablowym świeci jednostajnie, jeżeli nie sprawdź połączenie z zasilaniem modemu kablowego lub sprawdź przełącznik na tylnej ścianie obudowy zaraz obok wejścia zasilania.

Czy dioda „ONLINE”(2) świeci jednostajnie, jeżeli nie wyłącz modem z prądu na ok 30 sekund. W przypadku kiedy dioda będzie w dalszym ciągu migać, zgłoś awarie telefonicznie.

Czy dioda „LINK”(1) miga. Dioda „LINK” odpowiada za komunikację sprzętową pomiędzy modemem kablowym, a sprzętem użytkownika, jeżeli dioda nie świeci sprawdź połączenie pomiędzy modemem i swoim sprzętem sieciowym (ROUTER, KOMPUTER).

Diody „DS” oraz „US”(3) świadczą o komunikacji modemu z naszymi serwerami.

W przypadku, gdy wszystkie diody na modemie pracują prawidłowo uruchom ponownie swój sprzęt sieciowy (modem, router).

Przed podłączeniem sprzętu sieciowego (ROUTER, KOMPUTER) upewnij się, że adres fizyczny tego urządzenia został zgłoszony do naszej sieci.

Urządzenia podłączone do naszego modemu kablowego powinny mieć ustawioną opcje automatycznego pobierania adresu sieciowego.

Poniżej umieszczamy wzory dokumentów do pobrania:

Wzór umowy abonenckiejpobierz
Regulamin Świadczenia Usługpobierz
Regulacja „RODO”pobierz

Najczęściej zadawane pytania:

Na jak długo spisuję umowę?

Umowa jest na czas nieokreślony co w praktyce oznacza, że możesz zrezygnować w każdej chwili.

Czy internet radiowy posiada limit danych?

Nie. Airnet to usługa, w której nie ma żadnych limitów. Wybierasz prędkość i korzystasz z niej do woli.

Posiadam stary telewizor, czy będę odbierał kanały?

Tak – telewizory analogowe będą działać w naszej sieci.

Czy muszę posiadać łącze telefoniczne do internetu?

Nie musisz posiadać telefonu. Internet możesz brać w pakiecie z telewizją lub sam – wybór należy do Ciebie.

Masz jeszcze pytania?

10 + 13 =